Pěkné-Bydlení.cz

Internetový magazín o bydlení plný inspirace

Získejte více zákazníků díky PPC reklamě

Máte internetové stránky a nevíte, jak na ně přivést zákazníky? Zaměřte se více na online marketing. Jednou z účinných metod, je-li dobře prováděná, je PPC reklama. Že ji ještě nevyužíváte, či o ní ani příliš nevíte? Pak je na čase to změnit.

O PPC reklamě

PPC reklama (zkratka PPC je z anglického pay per click – platba za „klik“) je formou propagace, kdy inzerent neplatí za zobrazení reklamy, ale jen když na ni někdo klikne, tedy když skutečně uživatel přijde na jeho webové stránky.

Funguje v PPC systémech. Těmi hlavními v České republice jsou Seznam Sklik a Google AdWords. Využívá ji také Facebook.

Mezi přednosti uvedené reklamy patří možnost efektivního plánovaní, měřitelnost (PPC systémy poskytují detailní statistiky, z nichž se dá vyčíst skutečně hodně) a účinnost. Máte větší přehled o svých nákladech, návratnosti vynaložených peněz atd. Proto pokud přemýšlíte, jak přivést na své internetové stránky více zákazníků, měli byste o ní určitě uvažovat.

Další výhodou je dynamičnost. Tato forma propagace se se dá rychle spustit, ale stejně rychle vypnout, případně změnit. Nezapomínejme na to, že internet je velmi proměnlivé prostředí, a tomu je nutné se přizpůsobit. Co „funguje“ nyní, za chvíli už nikoho neosloví.

Jak na PPC reklamu?

Pokud jste se doteď o tuto oblast nezajímali, bude lepší svěřit ji do rukou odborníků. Obraťte se na PPC Profits, firmu tvořenou zkušeným týmem profesionálů. PPC reklamy navrhují, tvoří i spravují v reklamních systémech Sklik, Adwords a Etarger. Krom toho se věnují dalším činnostem spadajícím do internetového marketingu – real-time biddingu, remarketingu, reklamě na Facebooku a pomůžou vám i s dalšími souvisejícími úkony. „Zviditelněte“ váš web na internetu a získejte tak více návštěvníků, a tím i více zákazníků.

Rate this post

Vaše komentáře:

Přidejte komentář


*